Spel till helgen!


Igår blev tiden tight så jag han tyvärr inte blogga om spelat jag la igår men det blev glada miner ändå eftersom jag satt det:)
Gårdagens spel: Boston - Montreal 1X, Helsingborg - Hammarby 1X, Örgryte - Örebro X2, Elfsborg - Kalmar 1X samt Trelleborg - GAIS 1X. Fick oddset 3.18 ggr pengarna. Kändes bra.

Spelat till helgen som jag har lagt är följande:

Brönby - Söderjyske 1 ( Danska ligan i fotboll)
Brönby har 3 poäng upp till ledande FC köpenhamn och ska vinna denna match mot jumbon (dom som ligger sist)
Söderjyske för att ha chans att vinna ligan. Givet spel.

Aston Villa - West ham   över 1.5 mål

Aston villa läcker som bara den bakåt men gör även en del mål. På deras senaste 3 matcher så har laget släppt in 11 mål (vilken är sjukt dåligt), och gjort 5 framåt. Så det känns som om matchen kan bjuda på över 1.5 mål iaf:)

Pittsburgh - Philadelphia  1X  (NHL)

Natten till idag så vann Pittsburgh hemma mot just Philadelphia med 4-1 och såg väldigt stabila ut.
Tror även att dom tar minst en poäng inatt med. (obs) denna match går inatt om någon är sugen att spela på den)
Dom andra två spelas imorgon eftermiddag.

odds: 2.18





På återseende  / Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0