Då var det lördag!!


Då var det lördag och det står Spel på schemat. Både trav och SB. Jag har kollat igenom matcherna som går idag och det är inte helt enkelt måste jag säga. Finns ju självklart matcher som känns solklara som Chelsea, Real men odds på 1.15, 1.24 lockar inte speciellt mycket.

Är inne på att spela handikapp på Barcelona då dom möter Sporting Gijon hemma på Camp Nou (matchen spelas på måndag). Dom måste alltså vinna med minst 2 mål, odds 1.45. Sen tror jag att det blir målsnålt mellan Wolverhampton - Hull City under 3.5 mål 1.25
Jag tror även på Tottenham hemma mot Birmingham idag men det är inget jag kommer att spela på. Även så Manchester City borta mot Portsmouth imorgon. I Tyska ligan så vinner Schalke 04 hemma mot nykomlingen Freiburg idag, så är det bara, 1.35.

Så det blir nog spel på Schalke 04, 1.35.
handikapp på Barcelona, 1.45.
och nån match till men vilken vet jag inte än. Som sagt det var inte helt lätt denna gång.

Dagens V75 går på Bergsåker idag och min rad ser ut så här:

AVD 1: 2,12
AVD 2: 3,5,6,7,9,10
AVD 3: Järvsöfax
AVD 4: 1,2,5,11
AVD 5: 1,2,8,11
AVD 6: Power Nap
AVD 7: 3,6,7,9



På återseende!! /Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0