Man U tog 3 sköna poäng!!!


Ändå en helt okej lördag måste jag säga. Tottenham och Chelsea vann som jag trodde och det blev under 3.5 mål i Wolverhampton - Hull City. Men det tråkiga var att Shalke 04 torskade mot nykomlingarna viket jag tyckte var väldigt skumt. Så blev det 5/7 rätt på V75. Lite tråkigt men sant. Ändå en bra lördag med tanke på att Man U krossade Arsenal i en viktig match på Old Trafford idag.

Vill tacka Rooney, Fletcher, Evra för det slit som ni lägger ner varje match. Det behövdes för Giggs var inte på topp om man säger så. Tack Foster för en SJUUUUUK räddning och tack Diaby (Arsenal) för att du trodde att du var i Man U´s straffområde. HAHAHA.

Arsene Wenger borde hitta upp till läktaren tycker man med tanke på hur många gånger han varit på Old Trafford men han lyckades inte med det, hahaha roligt juuue. Sedan en annan lite mer pinsam sak som hände var att Eboue försökte filma till sig segern precis som Eduardo gjorde mot Celtic. Men icke, synden straffar sig själv. Nästa gång kanske det blir andra benet Eduardo.

En sak till. Jag tyckte Asenals lilla lilla klack sjöng, 1-0 to the Asenal, 1-0 to the Arsenal, 1-0 to the Arsenal, 1-0 to theee AAAArsenal. Nu sjunger vår stora klack 2-1 to the Man U, 2-1 to the Man U, 2-1 to the Man U, 2-1 to thee Maaaan U.


Imorgon har vi (Levide IF) match mot IFK Visby och det gäller att börja ladda. Det är 3 poäng som gäller!!


På återseende!! /Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0