Nu är jag äntligen tillbaka efter ett "litet uppehåll" med bloggandet.


Då var det dags igen, att börja blogga om livet och all sport som dragit igång igen;). Jag ser verkligen fram emot att få ge lite speltips och dela med mig lite om vad som händer runt om kring mig.

Jag såg att jag inte hade bloggat sen den 17 april och det känns som att det har hänt en hel del sen dess. Kommer inte att kunna skriva om allt som hänt med ska försöka göra en sorts summering om dom 4 månaderna som har gått.

Jag har under sommaren jobbat på Payex finans där jag har trivts väldigt bra och som har varit en lärorik tid.
Efter några veckor på Payex så var det dags att åka till Åland där det var Island Games. Jag representerade fotbollslaget och oj vilken grym vecka vi hade. Inte om vi pratar placeringsmesigt men om vi pratar stämning. Det var bland det bästa jag gjort i mitt liv, att få åka med det gänget som vi var, helt underbart.
Jag har egentligen så mycket att skriva om den resan men kommer inte att göra det för att min kära vän Kristian Hederfeld redan skrivit om hela resan i sin fantastiska blogg. Gå in där om ni vill läsa mer om resan och om allt som hände. Jag rekommenderar det starkt då jag även vann en pokerturnering som ni kan läsa om!  http://kerille.blogg.se

Efter en vecka på Åland så bar det hem till ön igen och ett par månaders arbete framför mig.
Jag måste säga att FAN vad sommaren gick fort. PANG så var den över och V.29 var lika underbar som den alltid är. Schysta och schööna människor som bjöd på sig själva och sina arv. Hade mycket vänner som kom ner under den veckan och det var trevligt att få träffa er alla. Ser redan fram emot nästa sommar!!!

Det har annars inte blivit mycket fest alls under sommaren eftersom jag valde att jobba. Men med tanke på jobbet och all träning som jag haft så kanske det var lika bra.

Jag har börjat på högskolan ska jag även nämna. Ska utbilda mig till ekonom är det tänkt då jag i framtiden vill hålla på med trading (köpa och sälja aktier). En bra grund och jag kände att det lika bra att plugga nu när tiderna är som dom är i Sverige och i många andra länder. Verkar ha hamnat i en bra klass iaf. Allt från 19 åringar, medelålders till en gubbe i 50 års åldern som bär hatt. Få se hur det utvecklas;)

Det om det som har hänt i sommar ( lite kort, har glömt hälften, men men).

Nu har äntligen Premier Leauge börjat och spanska ligan börjar inom kort och jag jublar högt!!
Så det kommer att bli en del speltips när jag lägger mina spel så får vi hoppas att dom kommer till nytta.

Nu i denna stund kom min flickvän hem från en vecka semester i Grekland. Så nu ska jag gå och ta hand om henne : )

Men vi hörs inom kort! Tills dess, schtek på!!!

På återseende!! / Z

Kommentarer
Postat av: Ingela

Va kul att du skriver igen!

Kramar från din moster

2009-08-27 @ 07:23:44
Postat av: Monica

Hej! Vad kul att du är igång igen. Skulle vilja ha lite stalltips också!

Kram

2009-08-27 @ 07:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0