Välkommen till min nya blogg!


Som så många gånger jag har sagt att jag ska skaffa mig en blogg men inte haft varken tid eller lust till det så har jag äntligen fått tummen ur röven och skaffat mig en, så välkomna! ;)

Bloggen kommer till stora delar handla om mycket spel i alla former (då jag spelar en del), så som poker, sb (sportsbetting), och möjligen lite lite trav. Ge lite speltips eventuellt:). Men jag kommer även att skriva om den fritid jag har och om fotbollen osv. Hoppas att ni finner min blogg intressant och tipsen givande;)

Kommentarer
Postat av: Jaken

glassiiiiiiiigt

2009-04-09 @ 23:27:41
Postat av: Monica

Vad kul!

Snygg bakgrund!

Kram mamma.

2009-04-10 @ 14:47:51
Postat av: Brorsan

det är steeeeekk

2009-04-10 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0