Closer, Totalt värdelös, men annars en bra helg!!


I fredags så blev det en lugn kväll med mycket vatten eftersom vi hade match på lördagen som vi för övrigt vann med 2-1 mot Hangvar. Det var en väldigt viktig seger för topp striden. Nu på söndag så är det seriefinal borta mot Dalhem. Kommer att bli riktigt intressant. Matchen börjar kl 16.00 på Dalhem IP och jag rekommenderar er varmt att komma och kolla!! Mycket folk kommer att vara på plats förhoppningsvis.
Efter matchen i lördags så blev det lite fest med vännerna, först hemma hos mig sedan bar det av till Gutekällaren. Rätt bra tryck för att vara offseason måste jag säga.




Sedan söndag (igår) så blev det en slappardag som alla andra söndagar. Lite pizza, lite FC Gute - Värmdö, lite plankstek hos Annas mamma och lite skiiiiiiiiiitdålig film på kvällskvisten!! Vi såg en film som heter Closer. Det var bland dom sämsta filmerna jag någonsin har sett. Pinsamt, med dom skådespelarna (Julia Roberts, Jude Law, Natalie Portman, Clive Owen) så borde det blivit nå bättre av det hela men icke!!

Nu ska jag få i mig något innan träningen eller rättare sagt träningarna. Vi kör två pass på måndagar.


På återseende!! /Z



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0