Fredag idag!!


I morse så var jag uppe med tuppen. Var tvungen att gå upp vid 08.00 för att fixa lite grejer till en uppgift som vi hade i skolan. Men det är skönt att komma upp i tid, ibland iaf. Idag så hade vi seminarium 3 i kommunikation i tal och skrift. Vilket innebar att vi skulle skriva en text på 500 ord om mål och förväntningar inför studierna på Gotlands högskola. En uppgift för att komma igång att skriva inför dom kommande uppsatserna. Allt gick bra och jag fick bra kritik, så det var roligt.

Imorgon är det lördag och det innebär Premier League m.m och V75, vilket är underbart. Vad är bättre än att gå upp och sätta sig framför datorn och kolla på dagens möjligheter i form av olika typer av betting. Just Love it!!
Lördag innebär även uppladdning inför matchen mot Dalhem på söndag. Matchen som börjar kl 16.00 och jag hoppas att alla som kan komma, kommer till Dalhem IP och kollar på seriefinalen. Det kommer att bli mycket folk så var där i tid så ni hinner få sittplats ;). Media kommer att vara där och följa dramat från sidan. Såg Simon Frid (en journalist) luncha med Joel Klasson från Dalhem och Björn Nyman från oss. Han hade en liten inervju inför matchen på söndag.




Nu ska jag iväg till gymet en sväng. Jag återkommer imorgon med mina spel.


På återseende!! /Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0