Lördag och viktig match!!


Vaknade kl 10.00 och gick direkt upp till datorn (som vanligt) för att kolla igenom dagens matcher och till min förvåning så var det ingen Premier leauge idag. Hade totalt glömt bort att det var VM kval idag. Men det kan ju vara trevligt med tanke på att Sverige spelar.

Men med landskamper är det lite svårare att hitta bra matcher till ett bra odds för det händer alltid något oväntat, alltid nått litet skitland som skräller mot det land man just har spelat på. Så jag står över denna gång men det är även V75 idag så inga ledsna miner på Miche Z ansikte.

Raden kommer om en liten stund.

Vi (Levide) har en viktig match idag då vi måste vinna för att vara med och slåss om segern iår. Idag möter vi Hangvar som förlorade mot Dalhem i onsdags. Dalhem tog då över serieledningen så vi är piskade att vinna.
Matchen spelas på Levide IP kl 14.00.


Som sagt Idag är det V75 och det är jackpott så det blir lite småchansningar här och där, men här är raden iaf.


AVD 1: 2,4,5,7,8,9
AVD 2: INDIRA G.
AVD 3: ZOLA BOKO
AVD 4: 3,5,6,8,11
AVD 5: 3,6,9,10,13
AVD 6: MINOS VANG
AVD 7: 1,3,8,10


Nu måste jag få i mig något innan matchen!!



På återseende!! /Z

Kommentarer
Postat av: Ph-

3 pinnar annars ingen fest, hoppas jag slipper festa utan dig :D :D :D :D ! STEK!

2009-09-05 @ 12:41:06
Postat av: M

Hoppas hästarna gör som du vill :0)

Håller tummar och tår att ni vinner och att Dalhem förlorar.

Kram

2009-09-05 @ 12:58:50
Postat av: Ph-

Blev ingen torsk för Dalhem, var viktiga pinnar vi la i ryggsäcken när vi åkte ifrån fardehem ip.. på söndag avgörs serien!

2009-09-06 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0