LAS VEGAS!!!


I fyra långa år har jag väntat och äntligen är vi här. Efter 16 timmar på flyg så har vi äntligen kommit till hotellet. Vi möts av en salong som är lika stor som slottet med guld och diamanter i hela lobbyn. När vi kom hit igår så var det menat att vi skulle bo i en liten svit med utsikt över strippen. Det var precis så det blev men sviten var inte så liten om jag säger så.

Vi somnade runt 7 tiden och gick upp kl 5 imorse. När jag kollade ut ur fönstret så blinkade hela Vegas som ett stort nöjesfält (vilket det är). Beställde rumservice och käkade. Sedan fick vi för oss en grej.... Det var nämligen så att vi nöjde oss inte riktigt med den lilla sviten så vi bestämde oss för att uppgradera vårat rum till den större sviten på Donald Trumps 5 stjärniga hotell. Inga konstigheter som färjan Håkan hade sagt!!!

Det är det schysstaste rum/lägenhet jag bott i. Bra större än lägenheten vi har i Oslo, med 2 stora badrum med 3 duschar, bubbelbad, tv i speglarna så att man kan kolla sport när man skiter. Väldigt viktigt för mig och Jaken!! Ett stort kök med en köksö där Jaken kan laga mat. En stor plasma i vardera rum. Ett vardagsrum på ca 50 kvm och en matplats som Jaken ska få servera sina delikatesser på.

Jag har även hunnit med ett pass på gymet idag. Skönt att hålla igång lite iaf. Har en känsla att det inte blir så mycket träning i sommar tyvärr ;)

Dagens planer är att spela nån lunchturnering på Venitian innan vi ska iväg till Rio och kolla när Phil Ivey, Brunson och dom stora grabbarna ska spela 10 000 dollars eventet 7 card stud vid 17.00. Det ska sägas att vi ligger 9 timmar efter svensk tid.

Ikväll blir det att besöka några schöna klubbar och uteställen här i Vegas ;) Z glädjer sig. Får se vad denna underbara värld har att erbjuda.

Det ska tilläggas att detta är en blogg och inget jävla skolarbete så det kommer nog att vara ett par särskrivningar här och där ;) Men vad gör det. Dom som pluggar och skriver utan särskrivningar har inte råd att åka hit (ett annat sätt att se på det).

Ha en fin dag så hörs vi snart.

På återseende// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0