Poker och shopping


Igår var det som sagt dags för att spela lite poker igen. Eftersom jag ska spela en 235 dollars turre idag så kände jag att det var på tiden att fiska lite på RIOs cashgame bord. Jag satte mig med 200 dollar på ett 1-3 dollars bord. Spelade en jävla massa händer och spelet kändes bra och stabilt precis som det gjort innan. Träffade inte mycket floppar med kunde ta hem ett par fina potter ändå. Efter ca 2.5 timmars spel så kände jag att jag blev rastlös och istället för att slaska bort 550 dollar (låg 350 dollar plus) så valde jag att kliva från bordet. Jacob spelade då en 550 dollars turre på Ceasars Palace så jag kände att det var dags att kolla in hur det gick för den gamla fisken. När jag kommer till Ceasers så sitter Jaken med en stabil stapel av marker. Följande händer då: (JAKENS ord) "Ja jag trebeta en pott med AK och torska mot JJ. Sen vart jag tiltad och bustade med J9, så var det med det. Riggade skit."

Visst är han fin den där Jacob :)

Efter pokern så drog jag till Las Vegas största outlet men alla de stora märkerna. Jag klev in i Ralph Laurens butik och blev visst där i en dryg timme. Hade en egen betjänt som bar runt på mina grejer, vikte mina kläder, kom med förslag osv. Bra service, så det ska vara. Köpte en del men måste tillbaka dit minst en gång till innan vi åker hem för att rusta upp mig inför hela sommaren. Det ska nämnas att det var bra pris på mycket i butiken, om man nu jämför med i Sverige och Norge.

Nu har vi precis ätit frukost här på Trump och ska nu till gymmet innan vi lägger oss vid poolen. Värmen är ca 45 i solen och klockan är bara 09.00. Kom just på att jag måste iväg och köpa sololja (solskyddsfaktor är inget för mig ;)

Kl 12.00 är det dags för en 235 dollars turre på Ceasers Palace. Medans Jaken ska spela     1 000 dollars NL Holdém eventet i WSOP 2010!!! Lycka till önskar vi alla honom. Håll tummarna för min gode vän.


Vi hörs snart och ha en fin dag.



På återseende/// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0